18 Jul 2011

က်ြန္မ ဘဝ၏ ဂုဏ္က်က္သေရ အျပည့္ဝဆံုး အခ်ိန္



လူတစ္ေယာက္တြင္ ဘဝမွာ တစ္ခါ ဂုဏ္က်က္သေရ အျပည့္ဆံုး အခ်ိန္တစ္ခု ရွိတတ္ၾကသည္။ လူတစ္ေယာက္ကေျပာတယ္။ သူ့အတြက္ ဂုဏ္က်က္သေရ အျပည့္ဝဆံုးအခ်ိန္က သူ ဘီလ်ံနာျဖစ္ျပီး လက္ညွိဳးညႊန္ရာေရ ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္တဲ့။ တျခားတစ္ေယာက္က ေျပာတယ္။ သူ့အတြက္ကေတာ့ သူ P.H.D ဘြဲ့တက္ယူစဥ္က သူ့အတြက္ ဂုဏ္က်က္သေရ အျပည့္ဝဆံုးအခ်ိန္တဲ့။ သင္ကေရာ??? က်ြန္မအတြက္ကေတာ့……….

(၁)

က်ြန္မ အသက္ (၉) ႏွစ္ေလာက္ကတည္းက က်ြန္မ ဦးေလးဆီမွာ စႏၵယားတီးတတ္ေအာင္ သင္ယူခဲ့ပါသည္။ မွတ္မွတ္ရရ အလွသစၥာတရား” ဟူေသာ သီခ်င္းေလးကို က်ြန္မပထမဆံုး စႏၵယားျဖင့္ ေျဖာင့္ေျဖာင့္တန္းတန္း တီးျပီး ဆိုတတ္ခဲ့သည္။ စႏၵယားသည္ က်ြန္မ၏ အားလပ္ခ်ိန္တိုင္းတြင္ အတူရွိေနတတ္ေသာ က်ြန္မခ်စ္ျမတ္နိုးရေသာ တူရိယာျဖစ္သည္။

ဦးေလးက ျမိဳ့ထဲမွာ “ပန္းနုေရာင္” ဆိုသည့္ နာမည္ျဖင့္ စႏၵယားတီးသင္ေပးေသာ သင္တန္းေလး ဖြင့္ထားသည္။ က်ြန္မ အထက္တန္းေက်ာင္းျပီးသြားေသာအခါ ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ပ်င္းရိျငင္းေငြ့မေနေအာင္ အေဖက အလုပ္တစ္ခုခု လုပ္ဖို့ေျပာလာသည္။ အဲဒီတုန္းက က်ြန္မ ရုတ္တစ္ရက္ ထူပူသြားသည္။ က်ြန္မ လုပ္တတ္တာ ဘာမွ မရွိသည္ကိုး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဦးေလးက က်ြန္မကို သူ့ဆိုင္မွာကူျပီး စႏၵယားသင္ေပးရန္ေျပာသည့္အခါ က်ြန္မ အလြန္ေပ်ာ္သြားသည္။ ဦးေလးက က်ြန္မကို ယံုၾကည္စိတ္ခ်လို့သာ ဒီလို တာဝန္ေပးသည္မလား။ တစ္လကို ၃၀၀၀၀  ဦးေလးက က်ြန္မကို ေပးမည္။ က်ြန္မက သင္တန္းသားကို စႏၵယား တီးတတ္ေအာင္ တာဝန္ယူေပးရမည္။ က်ြန္မ အခ်စ္ျမတ္နိုးဆံုးအရာကို သင္ေပးရမည့္အလုပ္မွာ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလိုက္ပါသနည္းဟု က်ြန္မေတြးျပီး အလြယ္တကူလက္ခံလိုက္သည္။

အရာအားလံုးဟာ က်ြန္မအတြက္ အဆင္ေျပေနခဲ့သည္။ က်ြန္မ တတ္က်ြမ္းေသာ ခ်စ္ျမတ္နုိးေသာ ပညာရပ္တစ္ခုကို မွ်ေဝသင္ေပးရသည္။ ပင္ပန္းတာကလြဲျပီး က်ြန္မအတြက္ ဘာအခက္အခဲမွ မရွိခဲ့။ တိတိက်က်ေျပာရမယ္ဆိုလွ်င္ေတာ့ က်ြန္မ ဦးေလးက က်ြန္မအတြက္ အထူးသင္တန္းသူတစ္ေယာက္ကို ေခၚမလာခင္ အခ်ိန္အထိျဖစ္သည္။

(၂)

တစ္ေန့ ဦးေလးက က်ြန္မကို အထူးသင္တန္းသူတစ္ေယာက္ကို တာဝန္ယူေပးရန္ေျပာလာသည္။ သူ့မွာ သင္တန္းရွိ သင္တန္းသား သင္တန္းသူမ်ားကို သင္ၾကားေပးရသည့္အလုပ္ / သင္တန္းကို ထိန္းသိမ္းရသည့္ အလုပ္ျဖင့္ ထိုသင္တန္းသူအား အခ်ိန္ေပးသင္ေပးနိုင္မည္ မဟုတ္ဟု ဆိုလာသည္။ က်ြန္မက အဲဒီသင္တန္းသူတစ္ေယာက္ကိုပဲ သီးသန့္အခန္းမွာ တာဝန္ယူျပီး အခ်ိန္ျပည့္သင္ေပးရမည္ျဖစ္သည္။ က်ြန္မ တက္တက္ၾကြၾကြပင္ လက္ခံလိုက္သည္။ ဒီလို သင္တန္းသူတစ္ေယာက္ပဲ သင္ေပးရန္မွာ က်ြန္မအတြက္ ေန့စဥ္လုပ္ေနက် သင္တန္းသား သင္တန္းသူအမ်ားၾကီးကို သင္ေပးရတာထက္စာရင္ အင္မတန္လြယ္ကူသက္သာမွာေလ။

ေနာက္ေန့ သင္တန္းမွ သီးသန့္အခန္းကို ဦးေလးႏွင့္ က်ြန္မ သြားၾကသည္။ အခန္းကို ေဝ့ဝဲၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဘီးတပ္ကုလားထိုင္မွာ ထုိင္ေနေသာ မိန္းကေလးမွ အပ က်ြန္မ ဘယ္သူ့မွ မေတြ့မိ။ အဲဒါနဲ့ ဦးေလးကို “ဦးေလး..သင္တန္းသူက ဘယ္မွာလ”ဲ ဟု ေမးလိုက္သည္။ ဦးေလးက ထိုမိန္းကေလးကို လက္ညွိဳးထိုးျပီး “ဒီမွာေလ သမီးရဲ့ သူပဲေလ နာမည္က ပန္းအိျဖဴတဲ့” ဟု ျပန္ေျပာလုိက္သည္။ က်ြန္မ ထိုသင္တန္းသူေလးကို ငံု့ၾကည့္ျပီး ေခါင္းမီးေတာက္သြားသည္။ ျပီးမွ ဦးေလးလက္ကို အသာဆြဲရင္း အခန္းအျပင္သို့ ထြက္လိုက္သည္။ “ဦးေလး.. သမီးကို ေနာက္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္….သူ့ကို သမီးက ဘယ္လိုသင္ရမွာလဲ… သူက ဝွီးခ်ဲေပၚမွာ ထိုင္ေနရတာ… ျပီးေတာ့ အဆိုးဆံုးက သူ့လက္ေခ်ာင္းေတြက ကုပ္ေနတာ… သင္လို့မျဖစ္နုိင္ပါဘူး” ဟု က်ြန္မ ဦးေလးကို တရစပ္ေျပာလိုက္သည္။ ဦးေလးက က်ြန္မကို ေသခ်ာၾကည့္ျပီး “သမီး…  သမီး စႏၵယားသင္ခ်င္တုန္းကလည္း ဦးေလး ဘယ္ေလာက္ ခက္ခက္ခဲခဲ သင္ေပးရတုန္းဆိုတာ မွတ္မိလား ..သမီး စႏၵယားပညာကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ျမတ္နိုးခဲ့လဲ… သြားသင္ေပးလိုက္ပါ..သမီး လုပ္နုိင္တယ္ဆိုတာ ဦးေလး ယံုတယ္” ဟု တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ပင္ က်ြန္မကို ျပန္ေျပာလိုက္သည္။

က်ြန္မ ရင္ထဲမွာေတာ့ “ဟာ ဘယ္လိုလုပ္ သင္ေပးလို့ရမွာလ”ဲ ဟူေသာ အေတြးေတြသာ ပဲ့တင္ထပ္ေနသည္။ က်ြန္မ အခန္းထဲကို ဝင္သြားျပီး သူမႏွင့္ မိတ္ဆက္လိုက္သည္။ သူမက ျပံုးျပီး  အသင့္ပါလာတဲ့ စာရြက္နဲ့ ေဘာ္လ္ပင္ေပၚမွာ အားၾကိဳးမာန္တက္ ခက္ခက္ခဲခဲေရးျပီး က်ြန္မကို စာရြက္ေထာင္ျပတယ္။ က်ြန္မ အသံမထြက္ဘဲ မ်က္လံုးျပဴးသြားမိသည္။ “ဘုရားေရ ဒီကေလးမက စကားလည္း မေျပာတတ္ပါလား” က်ြန္မရင္ထဲ အပူလံုးတစ္ခု စီးသြားသည္။ သူမရဲ့ မညီမညာ လက္ေရးေတြက ေျပာေနတာေတာ့ “စႏၵယားတီးသင္ရမွာမို့ ေပ်ာ္တယ္”တဲ့။ က်ြန္မ သူ့ကို အျပံုးတုတစ္ခု ဖန္ဆင္းျပီး ျပံုးျပလိုက္မိသည္လုိ့ ထင္တာပဲ။

(၃)

ပထမေန့မွာပင္ သူမ စႏၵယားေပၚရွိ ခလုတ္မ်ားကို မယ္မယ္ရရ စနစ္က်စြာ မတီးတတ္ေသးပါ။ ဒို ေရ မီ ဖာ ဆို လာ တီ ဒို” ဆိုတာထြက္ဖို့ ဘယ္ခလုတ္ေတြ တီးရမည္ဆိုတာပဲ က်ြန္မ သင္ေပးနိုင္ခဲ့သည္။ ပံုမွန္သင္တန္းသား သင္တန္းသူဆိုလွ်င္ ပထမေန့မွာပင္ လက္နွင့္ အက်အန ထို (၇) လံုးကို တီးနိုင္သည္ မဟုတ္ပါေလာ။ သူမ လက္ေခ်ာင္းေတြကို စႏၵယားခလုတ္ေတြေပၚ တင္ေပးနုိင္ဖို့ ၾကိဳးစားေတာ့ အခ်ည္းႏွီးပင္။ ကုပ္ေနေသာ သူမ လက္ေခ်ာင္းမ်ားက စႏၵယားေပၚတြင္ ေက်ာက္ခဲမ်ား ေခါင္မိုးေပၚက်သလုိ မညီမညာ မသက္မသာ အသံေတြသာ ထြက္လာခဲ့သည္။ က်ြန္မလည္း သက္ျပင္းေမာေတြ ခ်မိသည္မွာ အၾကိမ္ၾကိမ္ပင္။

ဒုတိယေန့တြင္ေတာ့ က်ြန္မႏွင့္ သူမ အခ်င္းခ်င္း ပိုျပီး သိက်ြမ္းလာခဲ့သည္။ သူမရဲ့ အေၾကာင္းကို ေမးသည့္အခါ သူမက ငယ္စဥ္ကတည္းက ပိုလီယိုေရာဂါျဖင့္ လက္ႏွင္ ေျခေထာက္မွ အေၾကာမ်ားဆိုင္းသြားေၾကာင္း စာရြက္ေပၚမွာ ေရးျပသည္။ သူမ စကားမေျပာနိုင္သည္ကေတာ့ သူမအသက္ (၁၂) ႏွစ္အရြယ္တြင္ သူမရဲ့ အေဖ  သူမေရွ့မွာ ကားအက္ဆီးဒန့္ျဖင့္ မရွဳမလွေသသြားရသည္ကို မ်က္ျမင္ေတြ့ခဲ့ရေသာေၾကာင့္ဟု စာရြက္မ်ားေပၚတြင္ သူမ ေရးျပရွာသည္။ ယခုကဲ့သို့ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နွင့္ အျဖစ္ဆိုးမ်ားကို ၾကံုရေသာ သူမကို ၾကည့္ျပီး က်ြန္မ သနားစိတ္ဝင္မိသည္။ သို့ေသာ္ က်ြန္မ သူမအေပၚ စႏၵယားတီးသင္ေပးခ်င္သည့္စိတ္မရွိေလာက္ေအာင္ စိတ္ပ်က္မိသည္ကိုေတာ့ ဝန္ခံခ်င္ပါသည္။


(၄)

ေနာက္ေန့ က်ြန္မ ဦးေလးကို ထုိသင္တန္းသူအား လံုးဝသင္ခ်င္စိတ္မရွိေတာ့ေၾကာင္း ေျပာလိုက္သည္။ ဦးေလးက က်ြန္မကို တအံ့တၾသၾကည့္ျပီး သမီး အခုမွ (၂) ရက္ပဲရွိေသးတယ္..ဘာလို့လက္ေလွ်ာ့စကားကို အလြယ္တကူေျပာရတာလဲ..ဒီကေလးမေလး စႏၵယားတီးသင္ဖို့ ဘယ္ေလာက္ၾကိုးၾကိုးစားစားအားယူရမလဲဆိုတာ သမီးမွန္းဆမိမွာပါ…ျပီးေတာ့ ညည္းက စႏၵယားပညာရွင ္အေက်ာ္အေမာ္တစ္ေယာက္ေတာင္ မဟုတ္ေသးဘူး…တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္လွခ်ည္လားကြယ္ “ ဟု ျပန္တံု့ျပန္သည္။ ဦးေလး က်ြန္မကို စိတ္ဆိုးေနေလျပီ။ က်ြန္မလည္း က်ြန္မရဲ့ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္မွုကို သတိျပဳမိျပီး ဦးေလးကို ျပန္ေတာင္းပန္မိသည္။

ေနာက္ရက္မ်ားတြင္ေတာ့ သူမႏွင့္ က်ြန္မ သီးသန့္အခန္းထဲရွိ စႏၵယားနားတြင္ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုန္ဆံုးမိသည္။ သူမက ၾကိဳးစားစြာ အပတ္တကုတ္လိုက္လုပ္ပါသည္။ ႏွစ္ပတ္အၾကာမွာေတာ့ သူမ သံစဥ္ (၇) မ်ိဳးကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ တီးတတ္ေနျပီ။ က်ြန္မ စိတ္ထဲတြင္ မတင္မက်ျဖစ္ေနေသာ ေမးခြန္းတစ္ခုကို သူမကိုေမးမိသည္။ ဘာ့ေၾကာင့္ စႏၵယားတီးသင္ခ်င္ရတာလဲ” ဟု က်ြန္မေမးေသာအခါ သူမက စာရြက္ေပၚတြင္ တကုပ္ကုပ္ေရးေတာ့သည္။ ျပီးေတာ့ မ်က္ရည္ဝဲေနေသာမ်က္လံုးမ်ားႏွင့္ က်ြန္မကို ေမာ့ၾကည့္ျပီး စာရြက္ေလးကို ေထာင္ျပသည္။ “အေဖဆံုးကတည္းက စိတ္ဓာတ္အက်ၾကီးက်သြားေသာ သူမ အေမကို သူမ အေဖခ်စ္ျမတ္နိုးျပီး မၾကာခဏစႏၵယားျဖင့္သီဆိုတတ္ေသာ သီခ်င္းေလးကို သူမကိုယ္တိုင္ စႏၵယားျဖင့္ တီးျပခ်င္လို့တဲ့ …သူမ၏ အေမကို စိတ္သက္သက္ရာရေအာင္ လုပ္လိုေသာ သူမ၏ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္”။ သီခ်င္းေလးနာမည္ကလည္း တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ပင္ က်ြန္မအၾကိဳက္ဆံုးသီခ်င္းေလး။ က်ြန္မ ရုတ္တရက္ ေျပာစရာရွာမေတြ့ဘဲ ျငိမ္ေနမိသည္။ သူမရဲ့ လက္မ်ားကိုသာ တင္းက်ပ္စြာ ဆုပ္ကို္င္ထားမိေတာ့သည္။

(၅)

ထိုေန့မွစျပီး က်ြန္မ နွစ္ဆပိုျပီး သူမအတြက္ အခ်ိန္ေပးမိသည္။ က်ြန္မ ကိုယ္ေရာ စိတ္ပါႏွစ္ျပီး သူမကို ေသေသခ်ာခ်ာသင္ေပးသည္။ သူမကလည္း ၾကိဳးစားပမ္းစား သင္ယူရွာသည္။ သူမ၏ ကုပ္ေနေသာ လက္ေခ်ာင္းထိပ္ေလးမ်ားလည္း ပိုျပီး ခ်ိဳင့္ဝင့္လာသည္။ ဗလာစာအုပ္မ်ားလည္း တစ္အုပ္ျပီး တစ္အုပ္ကုန္လာသည္။ သူမ ႏွင့္ က်ြန္မ ၾကားမွ ဆက္ဆံေရးကလည္း ဆရာမ တပည့္ ဆက္ဆံေရးမွသည္ ညီအစ္မဆံဆက္ေရးအထိ ေျပာင္းလဲတိုးတက္လာသည္။ သူမရဲ့ ုကုပ္ေနေသာ လက္မ်ားလည္း ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ စႏၵယားေပၚရွိ အျဖဴ အမဲ ခလုတ္မ်ားေပၚ ေျပးလႊားနို္င္လာသည္။

လေပါင္းမ်ားစြာၾကာျပီး က်ြန္မ တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္ေလွ်ာက္ခါနီးအလို တစ္ရက္။ ထိုေန့က သူမ နဲ့ က်ြန္မ ေတြ့ဆံုသည့္ ေနာက္ဆံုးရက္။ သူမက အလွသစၥာတရားဟူေသာ သီခ်င္းေလးကို က်ြန္မေရွ့မွာ အစမ္းတီးျပမည္ျဖစ္သည္။ ဒီေန့မတိုင္ခင္ ေန့ရက္မ်ားတြင္ သူမေတာ္ေတာ္ေလး အမွားအယြင္းမ်ားစြာျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ သူမဘက္ကၾကည့္ရင္လည္း အရမ္းကို ခက္ခဲသည္ကိုး။ ဒီေန့တြင္ က်ြန္မ စာေမးပြဲေအာင္စာရင္းကို ေစာင့္ေနသည့္ ေက်ာင္းသူအလား ရင္ခုန္ေနမိသည္။ သူမႏွင့္ က်ြန္မ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ ျငိမ္ေနမိသည္။

ရုတ္တစ္ရက္ သူမလက္ေခ်ာင္းေလးမ်ား စႏၵယားေပၚတြင္ စေျပးေတာ့သည္။ ျငိမ့္ေညာင္းေသာ သံစဥ္၏ ဆြဲေဆာင္မွုအၾကား က်ြန္မရဲ့ ႏွုတ္ခမ္းမ်ား အလိုလို စတင္လွုပ္ရွားမိသည္။

 xxxxအနုအလွ လက္ကေလးေတြနဲ့ ..ယုယၾကင္နာစြာ…ေထြးေပြ့ယူထား သူ့အား..အေတြ့ေတြ ေႏြးေနဆဲပါ..သည္လို ျမင္ၾကားခံစားရေနသည္မွာ… စကၠန့္မျခား နွလံုးသားနဲ့အတူပါ…အသည္းအသက္နဲ့ ထပ္တူခ်စ္ေနတာ…ျဖဴစင္ေသာ ေမတၱာ မွန္ကန္ေသာ  သစၥာ  ေက်ာက္ဆစ္ရုပ္လားပမာ အသည္းမွာ စြဲခိုင္မွာ မေပ်ာက္ျပက္နိုင္ပါ………xxxxxxxx………အျမဳေတေပါက္ဖြား ေက်ာက္သားသို့ အစဥ္ခိုင္မာ…ျမင့္ျမတ္ေသာ အလွရဲ့ သစၥာပါxxxx

ေျဖာင္း…ေျဖာင္း…ေျဖာင္း…ေျဖာင္း…… က်ြန္မ ခနၶာကိုယ္ တသိမ့္သိမ့္တုန္သြားျပီး အသံလာရာကို လွမ္းၾကည့္မိသည္။ ဦးေလးႏွင့္ တက္ေရာက္ေနေသာ သင္တန္းသား သင္တန္းသူမ်ားအားလံုး တံခါးဝမွာ လက္ခုပ္မ်ားတီးလွ်က္ က်ြန္မတို့ကို ျပံုးျပီး ၾကည့္ေနၾကသည္။ သူမ  စတင္ျပီး ငိုေတာ့သည္။ “အစ္မတို့ လုပ္နိုင္ျပီကြ” ဟု က်ြန္မ ေအာ္ဟစ္လွ်က္ က်ြန္မ သူမကိုယ္လံုးေလးကို တင္းတင္းဖက္ျပီး အတူတူငိုမိသည္။ သူမ၏ မ်က္လံုးမ်ားက ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ အားတက္မွု ေပ်ာ္ရႊင္မွု အေမွာင္မ်ားထဲမွ လြတ္ေျမာက္မွု တို့ျဖင့္ တလဲ့လဲ့ေတာက္ပေနၾကသည္။ သူမ၏ မ်က္လံုးေထာင့္မ်ားမွ တြဲလြဲခိုေနေသာ မ်က္ရည္စက္မ်ားကေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အလင္းေရာင္မ်ားျဖင့္ တဖိတ္ဖိတ္လက္လ်က္……….

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ထိုအခ်ိန္ေလးသည္ က်ြန္မအတြက္ ဂုဏ္က်က္သေရ အျပည့္ဆံုးအခ်ိန္ ျဖစ္ပါသည္။ က်ြန္မအတြက္ ေက်နပ္ပီတိမွုအရွိန္ျမင့္မားဆံုးအခ်ိန္ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္က က်ြန္မ၏ ခံစားမွုမ်ားကို စာႏွင့္ပင္ ေဖာ္ျပမရနိုင္ေအာင္ပင္။ သူမက ဆရာမကို ျပန္လည္ျပီး သင္ခန္းစာေပးနိုင္ေသာ တပည့္မ်ိဳးပင္ျဖစ္သည္။

“တစ္ဖက္သားကူညီျခင္းျဖင့္ ရရွိလာေသာ ပီတိ…သူတစ္ပါး၏ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း မီးတိုင္ကို မီးထြန္းညွိေပးရေသာ ပီတိ..မျဖစ္နိုင္ဘူးလို့ ေျပာမယ့္အစား ျဖစ္ေအာင္ၾကိဳးစားတတ္ဖို့…” ဒါေတြကုိ သူမက က်ြန္မကို သင္ေပးခဲ့သည္။

ဝါေလး (PIC)
၁.၃၀ (ေန့လယ္)
၈.၇.၂၀၁၁ (ေသာၾကာ)

No comments:

Post a Comment